مجموعه ویژگی های بسیاری برای هدف گذاری در حوزه های مختلف ارائه شده است. عمده مشکلات سازمان ها در فرآیند هدف گذاری، تعیین هدف مناسب با استراتژی های تجاری اصلی سازمان به گونه ای است که اهداف به درستی محقق شود.

حرکات ممنوعه در هنگام مذاکره با مشتری

 

تعیین نحوه برخورد با مشتریان، نقطه شروع توسعه سیاستی برای خدمت‌رسانی بی‌نظیر به مشتری است. کار خود را با تعریف «تجربه بی‌نظیر مشتریان» آغاز کنید.

1.    به مشتريان بالقوه هميشه با اين ديد نزديك شويد كه به آنها خواهيد فروخت.

آدرس ما در گوگل

عملکرد کاری ما

PHP Skill :

85%
joomla :
100%

ارتباط با ما

  • خیابان پاسداران - نرسیده به نوبنیاد - جنب کوهستان دوم - پلاک 598 - طبقه سوم - واحد 5-6
  • 24553 - 021
  • nimaganji@dadehnegar.com
  • آدرس ما در نقشه